Στην συνάντηση που έγινε μετά από αίτημα του ΔΣ του σωματείου μας με την εργοδοσία ζητήθηκε η θέση της εταιρίας για τρέχοντα ζητήματα για τα οποία δεν υπήρξε καμία ουσιαστική απάντηση. Τα θέματα που τέθηκαν είναι τα εξής:
· Για την αλλαγή ή όχι του κτιρίου και τη μεταφορά εργαζομένων, στο οποίο δεν υπήρξε καμία δέσμευση για έγκαιρη ειδοποίηση ώστε να μπορεί να προγραμματίσει ο καθένας τη ζωή του στο επόμενο διάστημα (ενοίκια, μετακινήσεις κλπ).
· Σχετικά με την παρακράτηση χρημάτων σε συναδέλφους των Πωλήσεων που προκύπτουν από πιστώσεις για παράπονα πελατών δήλωσαν άγνοια και ότι το θέμα θα εξετασθεί.
· Για την πιθανή μελλοντική συγχώνευση ή κατάργηση τμημάτων που προκύπτει από την απορρόφηση της HOL από τηνVodafone δεν λάβαμε καμία δέσμευση για την εξασφάλιση των θέσεων εργασίας.
· Για την αύξηση των στόχων και την αξιολόγηση η απάντηση που πήραμε είναι ότι πρόκειται για πάγια στρατηγική της εταιρείας και άρα η εντατικοποίηση που βιώνουμε στη δουλειά μας είναι φυσικό επόμενο.
· Για τους χρόνους του διαλείμματος όπου παρατηρούνται διαφοροποιήσεις από διεύθυνση σε διεύθυνση και από τμήμα σε τμήμα, στο αίτημα για εξίσωση με το χρόνο διαλειμματος που ισχύει για τα τηλεφωνικά κέντρα του Oμίλου, δηλαδή 60 λεπτά για τον 8ωρο και η αναλογία για τις 4,5,6 κ.λπ. ώρες η απάντηση ήταν και πάλι ότι «θα το δουν»
· Τέλος, δεν έχει γίνει η αντικατάσταση στις ελαττωματικές καρέκλες που υπάρχουν στο χώρο εργασίας TSR/Customer Careπαρότι λάβαμε τη διαβεβαίωση ότι έχει γίνει η παραγγελία πριν 4 μήνες!
Συμπεραίνουμε και πάλι ότι μόνο μέσα από τη συλλογική δράση όλων μας και τη διεκδίκηση μέσα από το σωματείο θα έχουμε βελτίωση των συνθηκών εργασίας και δεν πρέπει να περιμένουμε παθητικά την διοίκηση να μεριμνήσει.
Για το Δ.Σ.
Η Πρόεδρος
|
Ο Γραμματέας
|
|
|
Παναγιώτα Πατσιλίβα
|
Μπάμπης Τρίκκας
τηλ.6972387407, 6977368490
|