Σωματείο Εργαζομένων στην
Vodafone – 360Connect και λοιπές θυγατρικές
Αριθμός Διαταγής Πρωτοδικείου : 368/2018
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Για την επικίνδυνη αδιαφορία της διοίκησης για την ασφάλεια των εργαζομένων εν μέσω καιρικών φαινομένων
Συνάδελφοι,
Την Παρασκευή 04/01/2018 στο τηλεφωνικό κέντρο Consumer High Value της Θεσσαλονίκης, η διοίκηση για άλλη μια φορά απέδειξε πως δεν της καίγεται καρφί για την ασφάλεια των εργαζομένων. Εν μέσω κακοκαιρίας από το πρωί και ενώ η ανησυχία των συναδέλφων για εγκλωβισμό μεγάλωνε όχι μόνο δεν έπραξε τα αυτονόητα για εκκένωση του χώρου, αναστολή των εργασιών και μεταφορά τους με ασφάλεια στο σπίτι, αλλά τους παρότρυνε να παραμείνουν στις θέσεις εργασίας χωρίς ωστόσο να πάρει απολύτως κανένα μέτρο για την ασφάλειά τους.
Ακόμα και τις αργά απογευματινές και βραδινές ώρες, όπου η επικινδυνότητα αυξήθηκε, μετέφεραν τους συναδέλφους στον χώρο εργασίας με ταξί. Το βράδυ όμως στις 22:00 όπου η κατάσταση έγινε κρίσιμη, χωρίς λεωφορεία και με μηδενική σχεδόν διαθεσιμότητα ταξί, TLs και Supervisor φρόντισαν να φύγουν σαν τους κλέφτες,χωρίς καμία ενημέρωση και φροντίδα για τους συναδέλφους που αφήνουν πίσω με κίνδυνο να μείνουν εγκλωβισμένοι καθ’ όλη την διάρκεια της νύχτας χωρίς κανένα μεταφορικό μέσο.
Προφανώς για τα αφεντικά, το να «βγει η δουλειά», να απαντηθεί μια κλήση παραπάνω είναι πιο σημαντικό από την ασφάλειά μας, από την ίδια μας την ζωή.
Απαιτούμε σε περίπτωση κακοκαιρίας:
- Να γίνεται άμεση ενημέρωση των συναδέλφων για εκκένωση του χώρου.
- Μεταφορά με ασφάλεια από και προς το σπίτι κάθε συναδέλφου με ευθύνη της εταιρίας.
- Δήλωση όλων των ωρών που έμειναν οι συνάδελφοι εγκλωβισμένοι, πλέον του ωραρίου τους ως υπερωρία.
- Οι εργαζόμενοι που αργούν ή δεν μπορούν να φτάσουν στη δουλειά τους μπορούν και χωρίς καμιά επίπτωση από τους εργοδότες να λείψουν από αυτή, χωρίς να θεωρηθεί άδεια.
BAZOYME ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΩΝ ΛΙΓΩΝ